Pages

19 Ekim 2011 Çarşamba

YAŞASIN DUMANSIZ HAVA SAHASI..









Merhaha..Sigaraya son gelen zamdan sonra bende konu hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istedim.. Bir çok kişi bu uygulamayı saçma bulsa da ben uygulamayı destekleyenlerdenim..2009 yılında başlayan uygulama bence bir nebze de olsa fayda gösterdi..
Şimdi bir cafeye ya da restauranta gittiğimde rahatça yemeğimi yiyip çayımı içebiliyorum..Başka masalardan gelen pis kokulara maruz kalmıyorum.
Birçok insan rahatsızlığı olduğu halde sigara içmeye devam ediyor.Gelen son zam belki sigarayı bırakmaları için bir neden olacak..Sigarayı bırakarak hem bütçenizi rahatlatacak hemde rahat bir nefes alacaksınız..
Artık neredeyse tüm hastaneler de sigarayı bırakma polikiliniği mevcut..Bırakmak isteyen varsa böyle bir destek almak işini kolaylaştıracaktır bence..Ssk hastanelerinden bile internetten randevu alarak muayene olabilirler..
Aranız da hala sigara içen varsa hem cebinizi hem sağlığınızı düşünerek bir adım atın derim..Geç kalmış sayılmazsınız...



2 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

aynen katılıyorum sana 15.09.2010 sigarayı bıraktım,1 yıl geçmiş bile...

pompişCE dedi ki...

ooo çok güzel..darısı bırakmak isteyenlerin başına inş..