Pages

4 Ocak 2012 Çarşamba

NİŞANLIĞIM -GELİNLİĞİM VE BİNDALLIM

Tekrar dan merhaba..Bu aralar o kadar yoğun günler geçiriyorum ki bloğuma bile bakamaz oldum..Sabahları şöyle bi okuma listesine göz atıp çıkıyorum..Yorum bile bırakamıyorum..

Neyse cimee  bugün bi kaç dakikalık boşluk bulmuşken uzun zamandır aklım da olan bi şeyi paylaşmak istedim..Kendi nişanlığımı kınam da giydiğim bindallıyı ve tabiki gelinliğimi....


Sırayla gidim ve nişanlıktan başlim..Benim nişanlığımı alma maceram çok fenaydı..Ben çarşıya çıktığımız gün nişanlık bakıyorum düşünsenize cumartesi nişanım var ben salı günü çarşıya çıkıyorum..Nişanlığı da orda alcam..Allahım ne kaaa safmışım yaa..Kayınvalidem 20 gün önceden arayıp duruyo çarşı işini halledelim diye benim umrumda değil tabi..İçimden diyorum  '' aman canım bu çarşı işini de ne kadar abarttılar,
alt tarafı bi iki mağaza gezip alıp gelicez'' diyodum..Sıfır bedenim ya :)  modacılar her daim benim bedenime ve zevkime uygun çalışıyolar sanki..Hey Allahım ya aklıma geldikçe gülüyorum..Neyseki akşama kadar dolaşıp bulundu bir model..Çok aşırı beğenmedim ama içime sindi..Önemli olanda buydu..Mor aşığı bi kız olarak ve İŞTE NİŞANLIĞIM...ve NİŞAN TÜRBANIM..





Nişan da türbanımı eltim yaptı :)


Bu arada yeni evlenecek olanlara tavsiyem sakın satın almayın ..Zevkinize göre diktirip kiralayın..Sonra onu koyacak yer ararsınız benim gibi..


Nişanlığım aceleye gelmişti ama gelinliğim sindire sindire oldu :)Bu durumdan ders alan ben gelinliğimi 1 ay önceden gidip beğendim..Fazla da mağaza gezmedim çünkü gezdikçe insanın kafası karışıyo..Hele benim gibi kararsız biriyseniz...Bir mağazaya girin istediğinizi tarif edin ve olsun..İşte bu da çok severek giydiğim gelinliğim..





Gelinliğim krem rengiydi..Beyaz çok aşırı parlak duruyo krem daha masum ve temiz sanki..O yüzden tercihim kremden yanaydı..
Herkes için kendi gelinliği en güzeldir..Benim içinde öyle..


Bindallımı da Eminönü nden sanırım girdiğim dördüncü mağazada aldım..Herkes çok beğendi hem bindallı hem osmanlı kıyafeti karışımı tesettüre uygun bi kıyafetti..Ben ekstradan tuvalet giymedim ..Bi günde iki kıyafet çok yorucu uğraşamazdım..O yüzden almadım..Aslında benim tercihim zümrüt yeşiliydi ama herkes kına kıyafeti kırmızı olur diyince kırmızı aldım..





Bu boydan görüntüsü



                                                       Bu da işleme detayı


Ayy ne uzun oldu yaa ..Şu yüzleri göstermemenin başka bi yolunu bilen bana söylesin ..Bu çirkin görüntüden ötürü affınıza sığınıyorum..Bunun daha şık bi yolunu bulup uygulicam söz size :)


Ben kaçıyorum....Bu arada kilo almışım 76,7 :)

4 yorum:

Zelis dedi ki...

hepside cok güzel canimcim,Allah mutlulugunu daim etsin..ben bindalli giyemedim,icimde bir ukdedir hep:(
SEVGILER:)

htchndr dedi ki...

merhaba bence nişanlığın hiç aceleye gelmiş gibi değil sana çok şık olmuş
evet herkesin gelinliği kendine güzeldir. senin de güzel canım begendım... bindallının üst kısmının çok begendim işlemesi çok güzel :)
Rabbim nikahını hayırlı kılsın :)

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Yakismis her ne kadar yüzünü göremesekde :) Gercekten cok hos her biri masallah, görüntüye gelince kendi sayfanin ismini yazarakta yüzlerinizi kapaya bilirsin yada isiklandirma gibi seyler yapabilirsin.. Photoscape diye bi prgramdan yapiyorum ben bunlari ama nasil indir ne yaptim inanin hatirlamiyorum bilen arkadaslar muhakkak vardir yardim olacaklardir insallah :) Cok öptüm allaha emanetsiniz..

pompişCE dedi ki...

zeliş : teşekkür ederim canım amin cümlemizinkini inş.Evet nedense evlenirken bişeyi yapmadığımız zaman pişmanlıklarımız oluyo ama bunlar fasa fiso tabi rabbim huzur mutluluk sağlık versin gerisi boş..

haticinpepelasi: Valla o aralar çok dua ediyodum rabbim yüzüme güldü de bulduk :) amin canım cümlemizinkini inş.
bir umut bir dokunuş :saol canım tşk ederim Önerilerini değerlendirmeye aldım bakıcam şimdi netten bulabilirsem indiricem..