Pages

15 Ekim 2011 Cumartesi

İstanbul bu gün yorgun !



Bugün günlerden cumartesi ve İstanbul ağlıyor..Gri kasvetli bir hava mevcut buralarda...Hiç sevmem böyle havaları..Nedenini bilmediğim bi hüzün kaplar içimi..Böyle havalarda işe gelmek hüzünlü olmak için yetiyor zaten..Oysa ben bugün geç uyanıp güzel bi kahvaltının ardından kırmızı köşemde perdeleri açıp elimde bir fincan çay yada saleple camın önünde yağmuru izleyerek kitap okumak isterdim..Neyse Allah tan yarım günle kurtarıyorum..


Bugün dünden temizliği bitirmiş olmanın verdiği rahatlıkta  (çalışan bayanlar çok daha iyi anlar beni )  önce bi kaç mağaza gezip sonra cumartesi pazarında bi gezintiye çıkmak istiyorum..Malum havalar soğudu yeni ciciler almak lazım :) Akşama da pompişcanla (eşim) balık yemeye gidicez nasipse ardından da  Ağa Kapısı tabiki ..Bu havanın keyfi ancak o manzara da çıkar ..




Benim size tavisyem böyle kasvetli bi günde içinizi ısıtıcak bişeyler yapın..Sizi mutlu edecek birşeyler..

Sevdiklerinizin yanına gidin çayınızı kahvenizi yudumlarken güzel güzel sohbetler edin.Ne demişler bi fincan kahvenin 40 yıl hatırı varmış..Atalarımız ne güzel kelamlar etmişler.Dostla muhabbet çok başkadır...Tadına doyum olmaz..
Ya da en sevdiğiniz yemeği yiyin..Sevdiğinize güzel bi yemek yapın..Kendinize küçükte olsa bi hediye alın..Bi çorap eşarp toka takı vs. Tabi kendinize alırkan sevdikleirnizi de unutmayın..Çünkü hayat sevince güzel..

RABBİM SEVDİKLERİMİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN..
Mutlu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle.. Şimdilik hoşçakalın...


















Hiç yorum yok: