Pages

8 Şubat 2012 Çarşamba

GÖRÜMCEYE DOĞUM HEDİYESİ..

Herkese merhaba...

Bugünlerde üzerimde bir yorgunluk bir halsizliktir ki sormayın gitsin...Canımhiç birşey yapmak istemiyor..Elim kolum kalkmıyor sanki..Bıraksalar akşama kadar battaniyeyi çekip üzerime yatarım..İşyerinde de bu aralar pek yoğunluk yok..Şimdi bile bıraksalar uyurum :)

Allahtan işyerinden blogumu bile kimse yok :)

Post yazacak şeyler birikti ama benim tembelliğim bitmek bilmiyor ki..

Fotoğraf makinemi karıştırırken görümceme aldığım hediyeler gözüme takıldı ve yayınlamadığım aklıma geldi...Hemen bir post gireyim dedim :)

Görümcem ikinci çocuğunu ocak ayının başında dünyaya getirdi...İzindeyken fırsat bu fırsat dedim ve aldığım hediyeleri götürdüm..Götürmeden önce de fotoğrafladım...




Yeni doğan bebeğe altın takmak adettendir...Ama ben oldum olası hiç sevmem böyle şeyleri..En azından sunumu şık olsun dedim ..Bu yastığı görür görmez çok sevdim..Altın yastığıymış bu..Bende aldım altınımı üstüne taktım..Aslında çok şeker hediye paketi yapmıştım ama o hallerini çekmeyi unutmuşum...




Görümcemin iki kızı olduğu için güzel bir doğum hediyesi olacağını düşündüm...Özge zillisi de çok sevdi ...



Kızların arasında bir yaş olduğu için çorapların ikisinide aynı boy aldım.. :)



Kızların cici tokları....





Bunlarda görümcemin cicileri..

Daha önceden aldığım ev terliği ve pijama takımı da vardı ama yine fotograflanmamış :(

Herkese musmutlu akşamlar diliyorum...



5 yorum:

Swotpisces dedi ki...

hepsi çok cici, güle güle kullansın. :9

bu arada kelime doğrulamayı kaldırırsanız daha iiy olur....

Evinin Kâhyası dedi ki...

Çok hossss

pompişCE dedi ki...

swotpisces :teşekkürler..ama kelime doğrulama nasıl kalkıyor bilmiyorum..

evimin kahyası : tşk ederim...

Maya dedi ki...

Pompişim sen de çok düşünceli bir gelinmişsin kuzum :) altın yastığı çok güzel bir fikir, belki ben de senden esinlenip bir yastık da ben alırım görümceme :) oooy oy :) diğer hediyeler de çok cici bu arada :) sevgiler tatlı meleğim :)

pompişCE dedi ki...

mayacım insanları mutlu etmeyi çok seviyorum..hediye alınca da mutlu olmayan kim vardır ki ..

ben hem alırken hemde verirken çok mutlu oluyorum..

Altın yastığı kullanışlı olur diye düşündüm..Görüntüde hoşuma gitti..

SEVGİLER CANIM BENİM