Pages

18 Şubat 2012 Cumartesi

BİR TARİF - BİSKUVİDEN KOLAY TRUFFLE


                       Bu tarifimi sevgili tombul tariflere  çay kahve bahane etkiliğine gönderiyorum...






Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven bir blogger olaraktan sizlerle bir tarifimi paylaşmak istedim..

Ben yıllık iznimdeyken ablama teyzemin kızları oturmaya gelecekti..Eeee tabi bensiz olmaz ablam beni de davet etti..Ben giderken elim boş gitmim dedim ve bu cicileri de aldım yanıma koştum ablişkoma....

Çok çok kolay bir tarif..
Akşam aile fertlerinize çayın yanına ikram edeceğiniz cici bici şeyler bunlar :)
Benim gibi tembel bir bloggerdan da fazlası beklenmez zaten :)

Neysecime çok konuşmadan geçiyorum tarif bilgilerine...





Malzemeler

500 gr betibör büsküvi
2 kahve fincanı pudra şekeri   (isteğe göre azaltılabilir yada çoğaltılabilir)
Yarım paket margarin (125 gr)
1 su bardağı süt
3 yemek kaşığı kakao veya saralle
İsteğe göre fındık fıstık ceviz
Süslemek için hazır pasta süsü,hindistan cevizi

Yapılışı

Bisküvileri elinizle kırın robotunuz varsa kum haline gelene kadar robottan geçirin..
Margarini tavada eritin ılımaya bırakın
Pudra şekeri,kakao ve ılıyan margarini  büsküvilere ekleyin.
Sütü de yavaş yavaş ekleyip yoğurun...
Elinize eldiven geçirirseniz zorlanmazsınız..
Çünkü ele çok yapışıyor..
İsterseniz içine fındık,fıstık ve ceviz parçaları ekleyebilirsiniz..
Ceviz büyüklüğünde parçalar yapın..
Pasta süsüne,kırılmnış fıstık veya ve fındık parçalarına yada hindistan cevizine bulayıp süsleyin.
Kağıt muffin kalıplarına yada borcama dizebilirsiniz..
Buzdolabında bir iki saat bekletip afiyetle hüpletin :)


8 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık küçük atıştırmalıklar çok severim:)



şu kelime doğrulamayı kaldıırsan bizler için çok daha iyi olacak:)

Unknown dedi ki...

oy canım yerim ben senin tembelliğini. eğer tembellik buysa vay bizim halimize :) truff tarifin not edildi arkadaşım ellerin dert görmesin tarifini yayınladım sevgilerimle...

Zelis dedi ki...

cok güzel görünüyorlar eline saglik canim:)tarifta iki kez pudra sekeri yaziyo,onu anlamadim tam olarak?

kimsiniz dedi ki...

500 gr seker mi biskuvi mi ??
çok sirin olmuslar canim ellerine saglik tarifini almak istedim ama anlayamadim...

Unknown dedi ki...

canım yine ben bisküvinin ne kadar olacağını malzemeler bölümüne yazmayı unutmuşsun herhalde yada gözkararı mı olacak merak ettim bilgi verirsen sevinirim tatlım. sevgiler...

Unknown dedi ki...

Çok şık olmuşlar ama mazlemede bır hata var pudra şekeri ıkı kere yazılmış onun yerıne başka bır mazleme olmalı bunu duzeltırsenız hemen bende denıyecegım sevgıler

pompişCE dedi ki...

aylin : sağolasın canım
tombul tarifler : sağolasın canım benim yayınladığın için tşk ederim sevgiler
zeliş :) canım ben tarif verirsem böyle olur büsküvi canım o 2 paket olacak
mavi rüyam : 500 gr büsküvi olcak canım şimdi alabilirsin :)
tombul tarifler :canım o 500 gr büsküvi olcak :) ben 2 paket kullandım

pompişCE dedi ki...

güloannemutfakta :canım katılmaya çalışacağım inş.

heden : canım yanlış yazmışım şimdi düzelttim