Pages

9 Ocak 2012 Pazartesi

EV HEDİYELERİ...

Merhabalar efendim..Yine yine ben...:)

Cumartesi günü alışverişe gidicem demiştim..Gittim evet ..Ama kendim için değil..
Anadolu yakasında oturan 3 nolu ablam salı günü yeni evi için mevlüt okutuyor..2 nolu ablamla ev hediyesini ortak almaya karar vermiştik..Ama ne zamandır çıkıp bişeyler bakamıyoduk..Taaa ki cumartesi annem beni arayana kadar :)
Ablamın eşi akşam arabayla gelip annemle babamı alacakmış..Malum mevlütte anneye ihtiyaç olacak..Hafta içi olduğu için  ablamla ben gidemicem..Hediyeleri olsun gönderelim dedik..Hemen ablamı aradım ve ortak noktakta buluştuk..
Alacağımız şey belliydi ..Yeni evinin mutfak dolapları kırmızı olduğu için kendi isteği doğrultusunda mutfağına kırmızı siyah ve beyaz renkleri içinde bulunduran shaggy bir yolluk alacaktık..Alacaktık almasına ama shaggyler tedavülden kalktığı için hemen elinin altında bulmak zor..Siparişler getiriyorlar..Bizimde vaktimiz yok hemen alıp gitmemiz lazım..Yoğun arama taramamız sonucu bir mağazada tam da istediğimiz gibi shaggy yolluk bulduk..






Renk olarak benim hoşuma gitti..Ben halılarımı alırken satıcılar dahil  herkes shaggy halı alma demişti..Ama halıcıları gezdikçe keşke onları dinlemeseydim dedim...

O kısım tamam dı tamam olmasına ama birde çocuk odası için 2 tane pike takımı ve ufak bir yolluk daha almamız gerekti..

Çocuk odasında barbie ve ben10 li nevresim takımı kullanıyodu ablam..Bizde odada bir bütünlük sağlamak için taç kristalin tek kişilik pike takımının aynısından 2 adet aldık..






Çocuk figürlü bişey olmasını istemedik çünkü bunu yatak örtüsü niyetine kullanacak..İki yatak yanyana olunca iki tane aynı örtü daha şık duracağını düşündük..Aynı renk tonlarında ufak birde yolluk aldık..





Aldığımız yolluğun aynısını bulamadım ama sanırım buna çok benziyodu..

Büyük bir yorgunlupun ardından alışverişimiz bitti..Bunların yanında mutfağına ufak bi kaç tane aksesuar aldık..Biz alırken çok mutlu olduk ..Umarım ablamcım da musmutlu günlerde kullanır..

Aceleye geldiği için fotoğraflar netten oldu..Ama en yakın zamanda ablamın evinde canlı canlı çekip getircem :)

Mevlam ev almak isteyen herkese gönlüne göre etrafı hayırlı komşularla çevrili bir ev nasip etsin...





10 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

çok güzel görüntüler.
:)
resimler çok güzel.

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni keşfettim izlemeye aldım sevgiler

Maya dedi ki...

canım, hediyeler çok güzel, ablan ağız tadıyla kullanır inşallah, yolluklar cidden çok hoş :) dualarına amin diyorum :) öpücükler :)

zelis dedi ki...

güle güle otursun ablan yeni evinde..hediyelerinize ben bayildim ,:)özellikle pikeye:)mevlüttende post cikar diye düsünmüyo degilim:)

pompişCE dedi ki...

bir kase lezzet : beğendiğine sevindim

arenan family : teşekkür ederim..sevgiler

maya : canım sağolasın beğenmene sevindim ..öpüyorum

zeliş : sğol canım ben de çok sevdim pikeyi yakında gidicem ablama bol fotoğrafla gelicem inş..

zayiflamamlazım dedi ki...

Hepsi de çok güzel, ablan güle güle kullansın inşallah..

pompişCE dedi ki...

TŞK EDERİM CANIM İNŞ.

Swotpisces dedi ki...

güle güle kullansınlar inşallah...

mavi ruyam... dedi ki...

pikeye bayildim benn muhtesemmis :)

pompişCE dedi ki...

beğenmene sevindim canım..doğru bir seçim yapmışız demekki ne güzel..