Pages

12 Aralık 2011 Pazartesi

EVİM EVİM GÜZEL EVİM, GEL BUL BENİ

İçimi kaplayan bu umutsuzluktan ne zaman çıkarım bilemiyorum..

Hafta içi internette akşama kadar satılık daire ilanlarına bakmaktan artık emlak piyasasında uzman oldum diyebilirm.. İstanbul da hangi semtte evler ne kadar metrekaresine göre fiyat aralığı binanın yaşına ve  lüksüne göre istediğiniz gibi fiyat verecek konuma geldim diyebilirim :)

Netten bakıp beğendiğiniz daire görmeye gidince tam bir fiyasko....Ev kiralayacağımız zaman 6 ayda karar verer ben sanırım iş satın almaya gelince bu süreyi üçe dörde katladım..

İstediğim evi bir türlü bulamıyorum..Ben kendimi biliyorum evin kapısından girince ısınmazsam ev ne kadar da güzel olsa beni çekmiyor..Zaten yeni yapılan evler 80 m2 yi geçmiyor..Bende istiyorum ki



böyle ferah güzel mamalar yapacağım cici bir mutfağım olsun..Şuan mutfağım da kullandığım eşyaların hepsi  mor ..Mutfakta kullandığım havlular el bezleri stackerlar halı ve tül de dahil..Mor benim için çok farklı bir renk..Pompişcana ne kadar fenalık gelse de ben mor dan vazgeçemiyorum..

Sonracığıma  biz kalabalık bir aile olduğumuz için böyle geniş bir salonum olsun istiyorum..Ablacıklarım yiğenciklerim gelince rahat rahat koştursunlar..Salonumda krem ve kahve renkler hakim bende bu yüzden  ona uygun bir resim seçtim..



Yatam odamdaki mobilyalarda beyaz dekorasyon tabiki mor :) böylede geniş bir yatak odam olsun

Çok mu şey istiyorum ki...


Artık umudumu yitirdim diyebilirim..Bir evin mutfağını beğensem salonunu beğenmiyorum..Salonu beğensem mutfak daracık oluyor..Evi tamamiyle beğensem ya semti dandik oluyor yada fiyatı tuzlu...İşte böyle blogcanlar...

Rabbim tüm ev sahibi olamayanlara ev sahibi olmayı nasip etsin....Bana da  neresi hayırlısı ise orayı nasip etsin..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel