Pages

18 Ocak 2014 Cumartesi

BU DA BENDEN Bİ ŞAHESER

Geçen günlerde facebookta meyve tabağı resmi görmüştüm..Kalktım aynısını yapmaya çalıştım..Tabikisi benimki çok benzemesede kendine has bir meyve tabağı oldu :)
Allam ya kendimi de beğenmesem olmaz :)

İlk resim facebookta gördüğüm kivi muz ve mandalinadan palmiye ağacı şekli verilmiş tabak



Bu da benim yaptığım kivi muz ve portakaldan yapılmış tabak



Sizce çokmu kötü görünüyor..Eşim iki saat dalga geçti..O sanat eseri yapmışsın ben şimdi bunu yemeye de kıyamam sen varya harcanıyosun bence falan filan..
Tabi pompişce durur mu? durmaz...Aman sen ne anlarsın senin önüne kabuklarıyla koycan o zaman daha kıymetli olur dedim..
Pompişcan her nekadar kafa yapsada ben beğendim valla..En azından umut vaad ediyor :)

Ömrümüzde bu meyve tabağı gibi renkli ve tatlı olur inşallah..
Bir dahaki posta kadar musmutlu kalın olurmu ...


2 yorum:

Swotpisces dedi ki...

çok şirin... :))

pompişCE dedi ki...

teşekkür ederim beğenmene sevindim