Pages

21 Şubat 2012 Salı

TEDİ ALIŞVERİŞİM

Herkese selamlar

Bugün ne güzel bir gün değil mi..Sabah mis gibi bir havaya uyandım..
İş yerine kadar yürümek istedi canım..Fazla vaktim olmadığı için mazot kokulu minübüse binip tıka basa gelsem de moralimi yine de bozmadım..


Çıtır simitimi aldım beyaz peynir ve çay eşliğinde mutfaktaki ablamızla mis gibi bir kahvaltı yaptık..

Ohh bee hayat bu dedim kendi kendime ...Havanın güzel olması bir anda moralimi nasıl değiştirdi...

Evde olsaydım kesinlikle her tarafı döker camları sonuna kadar açar  dip köşe temizlik yapardım...

Gel gelelim postumuzun konusuna..Tedi marketlerini bilirsiniz..Buradan alışveriş yapmayı çok seviyorum..


İş yerinde bankaya gitmek üzere çıkılınca Tedi ye uğramadan gelinmez..Allahtan iş yerindekilerin blogumdan haberi yok :)

Tediye ne zaman gitsem şöyle bir bakmak için girer, bir dünya eksik bulurum kendime...

Bunlar da geçen ki Tedi ganimetleri :)




Kalpli olan iki kutucuğum daha önceki alışverişimden...Daha önceki postlarımda bahsetmiştim tık tık
Sevgililer günü nedeniyle bir dünya kutu çeşidi gelmiş..Bende daha önce aldığımın karesini görünce kaçırmak istemedim ve hemen sepete ekledim..



Fuşya rengindeki bu cici telefonlukta rengi itibari ile zaten kalbimi fethetmeye yetti..Birde topuklu ayakkabı şeklinde olunca aramızda bir aşk doğdu ve hemen sepete eklendi..Kutucuklarımla da adete takım oldular :)



Buda çekmece içi organizerim..Böyle bir şey almayı düşünüyordum ama fırsat olmamıştı..
Tedi de rastlayınca da kaptım bir tane..
Çok işe yaradı..Almayı düşünenler varsa fiyatı da çok ucuz 6 TL..:)


11 yorum:

balböcükleri dedi ki...

oçekmecelerden bende kullanıyorum ikeada var ve çok işe yarıyor

Unknown dedi ki...

bayildim tedi alisverisinize..
cok renkli gecmis
ama cay ,simit ,peynir
benim olmassa olmazim
bir kerede simiti alin bahceme ugrayin
caylar hazir:))))

Mehtap dedi ki...

hayatın tadı kahvaltılarda bir de olmazsa olmaz alışverişlerde :))) çekmece içi düzenleyici çok hoş, telfonluk da öyle tam benlik. Burda bulurmuyum ki

Maya dedi ki...

senin Tedi'lerini yesinler e mi? :) daha öncekilere de bayılmıştım biliyorsun :) keşke Ankara'da da olsa ben de uğramadan edemezdim :) çıtır simitli kahvaltılar da ayrı güzeldir, doyumsuz sohbetlerle birlikte :) sevgilerimle balım :)

Kiremithanem dedi ki...

Çok güzel canım sevdim sevdim sevdim hepsini..
Sevgiler canım :)
Bu kelime doğrulama da olmasa..

pompişCE dedi ki...

bal böcükleri : kesinlikle canım aradığımı hemen buluyorum

cihan : aynen canım benimde hele bide bahçede açık havada tadındn yenmez :)

pompişCE dedi ki...

mehtap : mehtapcım tedinin sitesine girip subelerine bakabilirsin eğer sana yakın varsa kaçırma derim

pompişCE dedi ki...

maya : kesinlikle öyle olurdu canım illaki birşey alıp çıkıyorsun

değmesin yağlı boya : o konuda acayip yardıma ihtiyacım var canım nasıl kalkacağını bilmiyorum çünkü..

Sitare dedi ki...

tedi
bursada yoook:(
ikea var ama sanırım daha kazıktır
eee
içim gitti benim şimdi ama
nolcak:))

pompişCE dedi ki...

sitare : kesinlikle canım ikea da süper şeyler var ama alanında tek olmanın verdiği rahatlıkla çok kazık fiyata satıyor..

BİR GÜZELLİK YAP-BURCU dedi ki...

Güzelmiş canım,tedi gördüm mü illaki alacak birşeyler bulurum. Çok güzel,farklı ve ucuz.