Pages

21 Aralık 2011 Çarşamba

İSTANBUL MUTSUZ BEN MUTLU :)




Evet.....Bir çarşamba sabahından daha merhaba..
İstanbul her ne kadar yağmurlu karanlık mutsuz olsa da ben çok mutluyum...

Biliyosunuz geçen çarşamba diyete başlamıştım..
80 kiloyla diyete start veren pompişiniz şuna 78 kilo :) ayyyyyy çok mutluyum..Böğüne böğün pompiş 2 kilocuk vermiş ..Ossun o da güzel ..2 kilocukta olsun vermişim..Herkese biliyomusun ben 2 kilo verdim demek geliyo içimden :) Rabbim bozmasın beni...Allahım istiyen herkesi zayıflatsın ama musmutlu zayıflatsın..

Şuan işyerimdeyim.. Elimde yarım şekerli çayımla :) karşımda her ne kadar manzara yerine adalet sarayının soğuk yüzü olsada , gıcık müşteriler ödemelerini yapmamak için türlü türlü taklalar atsa da ben mutlu mutlu işimi yapıyorum..

Umarım herkesin mutlu olabilecek bi sebebi olur bugün..Allahım herkesin işini rast getirsin diyerek aranızdan kayboluyorum..

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Mutluluğun daim olsun canım..:)))
Musmutlu günler ve zayıflamalar diliyorum.
Sevgiler.

pompişCE dedi ki...

çok teşekkür ederim herkeşler mutlu olsun inş.

ihlamurcum dedi ki...

Kolay gelsin, aklınızda olsun, sakın beyaz yiyip kan şekerinizi yükseltmeyin.Tatlı yemedikçe insan yemiyor. Ben bu yaz 8 kilo verdim de, hemde ne gayretle. Allah yardımcınız olsun.Başaracaksınız...

Zelis dedi ki...

bende diyete baslamak istiyorum ama beni birilerinin iteklemesi gereeekk:)
ne güzel kilo vermissin darisi basima:)

pompişCE dedi ki...

ıhlamurcum;dikkat ediyorum zaten öyle çok aşırı tatlı düşkünlüğüm yok arada bir vurur geçer..sağolasın ,inşallah başarırım
zeliş : aynen bende öyleyim hep diyet yapmam lazım çok kilo aldım derim ama bi türlü başlayamam taaki evde giyecek bişey kalmayana kadar :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

amiiin:)

papatya dedi ki...

ma$aallah.
ben hep derim ki "insan yeter ki istesin, Allah'in izni ile, ba$aramayacagi i$ yoktur !"
2 kilo verdigin için kutluyorum seni pompi$cim ;)

pompişCE dedi ki...

TŞK LER EDİYORUM EFENİM...

Trendsum dedi ki...

Tebrikler. Umarım en kısa sürede istediğin kiloya ulaşırsın:) Ben diyet hakkında bloguma bir yazı yazmıştım muhakkak okumalısın;) http://trendsum.blogspot.com/2011/12/hepimiz-hasibeyiz.html

pompişCE dedi ki...

HIMM HEMEN BAKALIM O ZAMAN

otuzundansonra dedi ki...

e çok iyi işte ,valla sevindim bende gripten verdim 1 kilo,sevgiler

pompişCE dedi ki...

ayy geçmiş olsun çok..ben valla diyet dışında hayatta veremem hep yeme modundayım diyet dışında :)

anne eli gibi dedi ki...

inşallah kaç kilo vermek istiyorsan hepsini verirsin madem bu kadar mutlu ediyor seni:)yazıyı vaktinde okuyamadım ama çarşamba günü benim doğumgünümdü ve bende çok mutluydum:)sevgiler..

Unknown dedi ki...

bendee cookk mutluyyuumm:)))

pompişCE dedi ki...

inşallah ya...doğum günün kutlu olsun bu arada

pompişCE dedi ki...

oh oh ne iyi herkeşler mutlu olsun süperrrrrr

eda dedi ki...

oh be !ilk defa benden baska, ben mutluyum diyen birine rastladim ;eferin gi sana ! ne mutlu mutluyum diyene ! oyle oyle: mutluluk bulasici bir hastalik olur insallah ! kiloya gelince, herkesin fazla kilosu var aslinda,Allah istedigin kadar kilo verdirsin;

pompişCE dedi ki...

edacım sağolasın..NE MUTLU MUTLUYUM DİYENE hehe beğendim bunu

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Adına çok sevindim;)

zayiflamamlazım dedi ki...

Gözün aydın diyerek başlamak istiyorum, kilo vermek öyle bişey ki 200 gr da versen herkes farketsin istiyosun :) herkese söyleme güdüsünü de çok iyi bilirim. Tebrik ediyorum seni canım. İnsan istedikten sonra yapamayacağı bişey yok gerçekten ama istemek kadar iradeye de sahip olmak gerekiyor. Allah yardımcın olsun, sevgiler...

pompişCE dedi ki...

cadıcık sağolasın
zayıflamamlazım : bakalım bu çarşamba sabahı tekrar tartıya çıkıcam inş gerisi gelir

edibe @ edbdesigns dedi ki...

Masaallah.. Allah devamini getirsin... zaten kilolar bir iki, bir iki gidiyor :) tebrik ediyorum seni

pompişCE dedi ki...

sağolasın