Pages

1 Şubat 2012 Çarşamba

MİMLENDİM....

Herkese merhaba.....

İstanbul da kar yağışı durmadan devam ediyor...Bugün bir güneş açıp bir kapatsa da kar yağmaktan vazgeçmiyor..Bir türlü elleri ve ayakları ısınmayan ben çift çorap, iki kazak bir hırka ile çalışmaya devam ediyorum..

Gelelim postumuzun konusuna  Maya ' nın Günlüğü  adlı cici blogun sahibesi sevgili Mayacım beni mimlemiş...Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum ve geçiyorum soruları cevaplamaya ....


1.Sence çok anlamlı bir söz ?

Ya göründüğün gibi ol , ya da olduğun gibi görün ...( Hz. Mevlana )
Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok....( Hz. Mevlana ).
Medeniyet açmaksa bedeni,hayvanlar sizden daha medeni.. (Mehmet Akif  Ersoy )
Muhakkak ki zorlukla beraber kolaytıkta vardır..(İnşirah 5)

2.Makyajda olmazsa olmazın ?

Pek fazla makyaj yapan biri değilim ama ismit sürmesi,bronzlaştırıcı allık ve niveanın çiçekli dudak parlatıcısı sürekli yanımdadır..Benim için kurtarıcı malzemeler...

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir ?

Güzellik tüyosumu bilemem ama banyodan sonra kokulu vücüt nemlendiricisi veya bebe yağı kullanırım..Dişlerim içinde ağız gargarası kullanıyorum..

4. En sevdiğin içecek ?

En sevdiğim demiyim de sevdiklerim diyeyim..Çünkü bir şeyi sürekli içmek sıkar beni..
Mevsim kışsa en başta çay tabiki..Sonra sahlep ve yaseminli yeşil çay
Mevsim yazsa ıce tea vazgeçilmezim.. Yeşil çaylı ve limonlu  favorim..Birde çilekli milkshake severim..
Keyif içinde yaz kış farketmeyen Türk kahvesi...

5. Nefret ettiğin birşey ?

Kendine bakmadan başkasını eleştiren insanlar bir de sadece kendini düşünenler...

6.En çok sevdiğinn iltifat ?

Sen bu aralar kilo mu verdin :) Kesinlikle bunu tek geçerim :)
Birde insan senin yanında yaşlanmaz der bazı arkadaşlarım çok neşeli olduğum için..Bunu duymak beni mutlu ediyooo....

7.Favori kitabın ?

SEFİLLER - Victor Hugo
Daha 13 yaşındayken okumuştum ama hala en sevdiğim kitaptır...

8.Sana görümüş olarak yakın bulduğun ünlü ?


Çok güzel hareketlerdeki Pelin dermişim :):):) Hiç düşünmedim ama geçen hafta ablamın komşusu zerda dizisinde sılaya benziyosun dedi şimdi netten baktım oyuncunun adı Derya Artemel miş ..Ben benzetemedim sanırım gözlerim iri olduğu için benzetti..

9. Herkesin beğendiği ama senin beğenmediğin bir ürün ?

Kivi ve vintage çay takımları ..Ne alaka oldu ama sevmemikisinide ..Kendisiyle bir türlü yıldızımız barışmadı..


10.Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürünü ?

Çok kozmetik manyağı değilim ama geçen hafta cildiyeye gittiğimde doktor yazdığı kremler bitince  neutrogena el  kremlerini birde ellerimi yıkarken  dove el sabunu önerdi...Sürekli unutuyorum ilk fırsatta alınacak..


İşte bu kadar..

ŞİMDİ GELELİM MİMLEMEYE...

1.TRENSUM
2.BENİM DÜNYAM
3.ZAYIFLAMAM LAZIM
4.OTUZUNDAN SONRA
5.CADI KIZIN DIRDIRI
6.SU PERİSİ
7.İŞTE BENİM KÜÇÜK DÜNYAM
8.DİLEKÇE
9.ZELİŞLE
10.KİBRİTÇİ KIZ

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayy yine mimlendim çok eğlenceli bu yaa.Çok teşekkür ederim canım cevaplamaya çalışıcam inşallah =)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Canım mim için çok teşekkür ederim;)
Bu ara bol bol mim yayınlayacaz sanırım:)Neyse fırsatını buldupum anda bende cevap vericem;)

pompişCE dedi ki...

rica ederim şeker kızlar

zayiflamamlazım dedi ki...

Sağol canım, en kısa sürede cevaplıcam :)

fatma dedi ki...

ayyy süper bende varım:)) en kısa zamanda cevaplıcam canım

pompişCE dedi ki...

merakla bekliyorum bende :)