Pages

4 Şubat 2012 Cumartesi

HAFTASONU MODU....

Herkese merhaba..

Bugün istanbulda güneşli bir hava mevcut..Bir çoğumuz yarım gün yada hiç çalışmadı..O kadar karlı günden sonra biraz gezmek iyi gelir diye düşünüyorum..

Çoluk çocuk toplanın atın kendinizi gezmelere...

Eğer evden çıkamayacak gibiyseniz eve misafir çağırın :)

Bol kahkahalı bol sohbetli bir gün geçirin..

Yok bu da mı olmadı o zaman şöyle minik bir atıştırmalık yapıp kendinizi yada ev halkını mutlu edin..




Yanına da demli bir bardak çay fena olmaz değil mi ?




O da mı olmadı...
O zaman siz misafirliğe gidin :)

Karar sizin ...
Ucunda mutluluk ve paylaşım olan her an pahabiçilmez...


Herkese sağlıklı huzurlu dertsiz telaşsız bir haftasonu diliyorum...

ve

Kaçıyorum....



























8 yorum:

balböcükleri dedi ki...

ay bende bişey yapiim ama nee? kafayı yicem bu ara.

pompişCE dedi ki...

yeme canım ..inş haftasonun iyi geçmiştir..

Trendsum dedi ki...

Çayı koy geliyorum ;)

http://trendsum.blogspot.com/

pompişCE dedi ki...

beklerim canım her zaman

Evinin Kâhyası dedi ki...

Bende yogun bir hafta sonu gecirdim, simdi dinlenmeye calisiyorum...

Unknown dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

pompişCE dedi ki...

evimin kahyası : umarım dinlenmişsindir..benim ara ara olur böyle tembellik sebebini bende anlamış değilim..

pompişCE dedi ki...

tombul tarifler : hayatta sevdiğim şeylerden biridir dostlarımla bir araya gelmek bunu da cici mamalarla süslemek..yemek yapmayı da yedirmeyide çok seviyorum..En kısa zamanda misafirlerim için hazırladığımım mamalarımdan fotoğraflayıp seninle paylaşıcam...sevgiler...