Pages

2 Ocak 2012 Pazartesi

MİM LENDİM

Sevgili  otuzundan sonra beni mimlemiş..Kendisine beni de unutmadığı için ne kaaa minnettarım bilemezsiniz..

Bu seferki mimin konusu ;

"Karşımızdakini mutlu etmek için yapabileceğimiz 10 şey"

Daha önce hiç düşünmemiştim..Biraz hafızamla muhasebe yaptıktan sonra ilk aklıma gelenleri döktürüyorum..


  1. Mutlu edeceğim kimse onun damak zevkine göre hoşlanacağı bi mama yaparım
  2. Ufacık hediyeler alırım
  3. Kendime ayıracak doğru dürüst vaktim yokken onlara vakit ayırırım beraber vakit geçirecek proğram hazırlarım..
  4. Karşımdaki insanı dinlerim..Dinlerken fikir veririm..
  5. Hiç beklemedikleri anlarda karşılarına çıkar sürpriz yaparım..
  6. Karşımdaki insanın stresli bi anıysa eğer komik şeyler anlatır gıdıklar türlü şebeklikler yapar o anlık olanları unuttururum..
  7. Bazen ufak bi masaj yaparım..
  8. Çikolata alırım..
  9. Uzun uzun telefonda arar sohbet ederim..
  10. Sevgimi belli ederim..Benim için önemli olduğunu ufak bi mesajla yada ufacık bi sözle belli ederim..

Böyle şeyler insanın hemen aklına gelmiyo Gelsede yazıya dökemiyo bazen ..Bende pompişce bişeyler karaladım..

bende bu mimi cevaplamak isteyen herkese ve aşağıdaki arkadaşlarıma gönderiyorum..

2 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

ne güzel,samimi cevaplar böyle ,sağol ayrıca cevap verdiğin için,sevgiler

pompişCE dedi ki...

ni demek büyük bir zevkle cevapladım