Pages

17 Aralık 2011 Cumartesi

CUMARTESİ GÜNCESİ

Bugün günlerden cumartesi...Pompişin en sevdiği günlerden biri...Çalışan kadın için cumartesileri temizlik yapılır,güzel mamalar yapılır,akşama kadar temizlik biterse pompişcanla (EŞİM)  sinemaya ,alışverişe yada ev gezmelerine gidilir..

Bugün de Havva Ablanın (işyerimizde bize güzel mamalar yapan ahçımız) arkidişi Sevdanın ev mevlütü var oraya davetliyiz....Burdan çıkışta güzel bir ev hediyesi alıcam sonra havva ablayla birlikte buluşup gidiciz...Tabi ben boş durmim dedim kendi kendime .. Sevda ablanın evinin oralardaki satılık bi kaç ev için
emlakçıdan randevu aldım giderken onlara da bakıcaz ..İnşallah bu sefer içime sinen bi ev bulurum..Hayırlısı artık.

Pompişcanın işyeri taşınıyo..Bugün belki akşama kadar çalışırım dedi.. Akşam geç gelirse bende o yokken mutfak dolaplarını elden geçiririm..Ne zamandır fırsat bulamadım bu hafta aradan çıkartim .Malum haftaya sevgili kayınvalideciğimi oturmaya çağırdım..Gelin çalışıyo diye evi boşlamış demesin :) hehe..


Sabah üzerime tek olan eteğim bu siyah etek olduğu için kombinlemekte hiç zorlanmadım :) İlk bulduklarımı giyip tabiki herzamanki gibi geç kalarak işe geldim..Patronlarla beraber girdik içeri :)

neyse herkeşlere iyi haftasonları diliyorum..Misler gibi bi haftasonu geçirmeniz dileğiyle...
Bu güzel günde size bu güzel parçayı armağan ediyorum ...TIK TIK...






7 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Siyah etek benimde her zaman kurtarıcım olmuştur. Rabbim hepimize bu kilolardan sağlıkla kurtulmayı nasip etsin inşallah.

pompişCE dedi ki...

amin valla canım..inş. tez zamanda rabbim nasip etsin..

yenigelinceyizi dedi ki...

merhaba bloğumu izlemey almışsın çok sevindim bende sık sık sana uğramaya çalışırım .bloğundaki hakkında yazılanları okuyunca aynı ben dedim seni görmeden çok sevdim kendine dikkat et görüşürüz.hayırlı akşamlar

otuzundansonra dedi ki...

çok şık gözüküyorsun,çantada öyle,selamlar

pompişCE dedi ki...

yeni gelin çeyizi ; bende senin bloğunu severek takip ediyorum bizi postlarından mahrum bırakma

otuzundan sonra ; valla siyahın asilliği canım yoksa bu kilolarla pek de şık giyinemiyo insan

papatya84.blogsopt.com dedi ki...

harikasin pomp$cim !
çanta ba-yil-dim !

pompişCE dedi ki...

beğendiğine sevindim canım